dimecres, 1 d’octubre del 2014

REGALET PEL IAIO MIQUEL

Abans d'anar a dormir i després de la il·lusió que m'ha fet veure que hi ha algun seguidor més pel blog ( quan estava a punt de deixar-ho còrrer) i alguns comentaris en la última entrada que he fet... volia ensenyar-vos el regalet que li vam fer al meu pare ahir pel seu sant. Es tracta d'un pot de cigrons petit que ell mateix em va guardar.Amb la pistola de silicona li vaig escriure "iaio" i després amb pintura de guix vaig pintar tot el pot (amb una capa va haver prou). Un cop sec vaig omplir el pot de lacasitos i amb tela de sac i tres tags amb les fotos del iaio amb les seves princeses,vaig tancar-lo.
Ara només queda que el iaio el torni a obrir i buidi el pot de lacasitos ( si fos jo aniria ràpid que demà et tornen a visitar les peques jijiji!!!).

Antes de ir a dormir y después de la ilusión que me ha hecho ver que hay algun seguidor más por el blog (cuando estaba a punto de dejarlo) y algunos comentarios en la ultima entrada que he hecho... quería enseñaros el regalito que le hicimos a mi padre ayer para su santo. Se trata de un bote de garbanzos que él mismo me guardo. Con la pistola de silicona le escribí "iaio" y después con pintura de tiza pinte todo el bote (con una capa suficiente). Una vez seco llené el bote de lacasitos y con tela de saco y tres tags con las fotos del "iaio" con sus tres princesas. lo cerré. Ahora solo queda que el "iaio" lo vuelva a abrir i vacíe el bote de lacasitos ( si fuera yo me daría prisa porque mañana te vuelven a visitar las peques jijiji!!)










PD:La primera vegada que vaig escriure la paraula ho vaig fer amb glossy accents però no em va funcionar



PD: La primera vez que escribí la palabro lo hice con glossy accents pero no me funcionó.



Petons!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada