diumenge, 5 d’octubre del 2014

CAIXES PER LA SANDRA I LA BELÉN

El cap de setmana passat vam tenir celebració!!! I no podia faltar un detallet, unes caixes de fusta i la famosa pintura que em té el cor robat!!

El fin de semana pasado ¡tuvimos celebración!Y no podia faltar un detallito, unascajas de madera y la famosa pintura ¡que me tiene el corazón robado!





Un cop la pintura estava seca (no recordo exactament el temps) vaig lijar una mica per donar-li un efecte envellit.

Una vez estaba seca la pintura (no recuerdo exactamente el tiempo) lijé un poco para dar un efecto envejecido.


 Posteriorment, vaig agafar uns segells  (en aquest cas vaig agafar un amb lletres i un altre amb una partitura) i amb tinta blanca vaig anar estampant per tota la caixa. Després uns papers de la nina Gorjuss i la capsa va estar quasi acabada.

Posteriormente, cogí unos sellos (en este caso cogí uno con letras y otro con una partitura) y con tinta blanca fui estampando por toda la caja. Después unos papeles de la muñeca Gorjuss y la caja estaba casi acabada.






I he dit quasi acabada, perquè no podia oblidar de l'interior de la capsa, unes xocolatines, que van durar ben poquet :)

Y he dicho casi acabada, porque no podía olvidar el interior de la caja, unas chocolatinas, que duraron poquito :)







Si t'ha agradat, vols i tens temps deixa el teu comentari!!!

                                                                                             
                                                                         Petons!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada