dimecres, 22 d’octubre del 2014

RETO#39 3FLOWERS

Una altra vegada estic aquí, aquest cop per participar en el repte de 3flowers on s'havia de fer una postal on tot val+3 (és a dir que a d'haver algun element que es repeteixi tres vegades). Tenint en compte que estem a la tardor, tot i que encara vaig amb tirants i em banyo a la platja (sí, si i puc assegurar que l'aigua està boníssima) i que vaig comprar-me una troqueladora de fulles (m'encanta!!!) vaig decidir fer una postal de tardor on els elements que es repetien són tres fulles.

Otra vez estoy aquí, esta vez para participar en el reto de 3flowers donde se tenía que hacer una postal donde todo vale + 3 (es decir que algun elemento se ha de repetir 3 veces). Teniendo en cuenta que estamos en el otoño, aunque todavía voy con tirantes y me baño en la playa (si,si y puedo asegurar que el agua está buenísima) y que me compré una troqueladora de hojas (¡me encanta!) decidií hacer una postal de otonño donde los elementos que se repetías son tres hojas.


i com està feta? la base és una cartolina color xocolata. Després en un full d'aquarel·la vaig fer un degradat amb les distress, en aquest mateix full vaig troquelar una fulla i a sota vaig posar paper vegetal amb uns petits retalls a dins, les altres dos fulles estan troquelades en dos tipus de cartolines i enganxades amb escuma de doble cara, una corda i un tag i aquest és el resultat.

¿Y como esta hecha? La base es una cartulina color chocolate. Después en una hoja de acuarela hice un degradado con las distress, en esta misma hoja troquelé una hoja y debajo puse papel vegetal con unos pequeños recortes dentro, las otras dos hojas estan troqueladas en dos tipos de cartulinas y enganchada con espuma de doble cara, una cuerda y un tag y este es el resultado.



Espero que us agradi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada