diumenge, 16 de novembre del 2014

REPTE EXPLOSIU NOVEMBRE- LOCAS POR EL SCRAP

No m'ho puc creure, segona entrada d'avui i un altre repte en el que participo!!! Locas por el scrap ens proposa aquest mes, fer una capsa explosiva i aquesta és la meva proposta...tot i tenir al cap fer unes capses explosives de nadal, encara em resisteixo a fer alguna cosa d'aquesta època i continuu fent projectes de la tardor. Es tracta d'una capsa molt senzilla, però algun cop he sentit dir que "menos es más", on he volgut posar alguna fotos d'un cap de setmana molt especial amb la meva família, un cap de setmana d'excursions, de gaudir de la natura, del silenci ( ja ho sé amb tres nenes és difícil, però prometo que ho vam fer) que costa tant trobar a la ciutat...

No me lo puedo creer, segunda entrada de hoy y ¡otro reto en el que participo! Locas por el scrap nos propone este mes, hacer una caja explosiva y esta es mi propuesta...a pesar de tener en mi mente hacer unas cajas explosivas de navidad, aún me resisto a hacer alguna cosa de esta época y continuo haciendo proyectos de otoño. Se trata de una caja muy sencilla, pero alguna vez he oído que menos es más, donde he querido poner alguna foto de un fin de semana muy especial con mi familia, un fin de semana de excursiones, de disfrutar de la naturaleza, del silencio (ya lo sé con tres niñas es difícil, pero prometo que lo hicimos) que cuesta tanto encontrar en la ciudad...





I per últim la caixa amb tots els comentaris.
Y por último la caja con todos los comentarios.



Espero que us agradi!!
¡Espero que os guste!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada