dimecres, 10 de desembre del 2014

DN 2014

Tot i que el meu diari de nadal comença l'1 de desembre, he de confesar que no el vaig començar a fer fins aquest pont, i és que com sempre el temps és limitat i per molt que cada any demano als reis que em portin més hores per poder fer allò que m'agrada a més a més de la feina, atendre a les peques. recollir, planxar, fregar..., els reis no m'ho porten (deu ser que no em porto massa bé).
Doncs com deia vaig començar amb molta força i pensava continuar així, però avui precisament tinc ganes d'engegar el diari a la merda, sí, sí!! així com ho sents, per mi avui és un dia d'aquells per oblidar i sincerament no tinc ganes de posar res que en un futur em recordi aquest dia, i si no el poso potser encara será pitjor perquè aleshores sempre recordaré el perquè no vaig fer en el diari del 2014 el dia 10 de desembre.
Agafo aire i respiro...he de ser positiva, he de ser positiva, he de ser positiva...i recordar una frase que avui una compi, més que una compi, m'ha dit...cada obstacle és una oportunitat. Potser el dia no és el més bo però el missatge si que es mereix una pàgina del meu dn, és més es mereix un LO i penjar-ho al menjador per poder-ho mirar cada vegada que ens trobem amb una pedra en el camí.
Però, un moment si jo el que volia era ensenyar les pàgines fetes del meu dn!!! (porto una estona pensant com introdueixo l'entrada del diari i esborro tot el que he escrit fins ara, però tot el que se m'acut és molt soso, i ben pensat per fer-ho soso sense posar un motiu que ho justifiqui, prefereixo no esborrar res i que qui em llegeixi´sàpiga que hem tingut un mal dia.!!! I ara sí, després de tot aquest rotllo,sense cap ni peus, ensenyo les fotos dels primers dies de desembre.


A pesar que mi diario de navidad empieza el 1 de diciembre, he de confesar que no lo empecé a hacer este puente, y es que como siempre el tiempo es limitado y por mucho que cada año pido a los reyes que me traiga mas horas para poder gacer lo que me gusta además del trabajo, atender a las peques, recoger, planchar, fregar... los reyes no me lo traen ( no me debo portar bien).
Pues como he dicho, empecé con mucha fuerza y pensaba continuar así, pero hoy precisamente tengo ganas de enviar el diario a la mierda !!si, si !! así como lo oyes, para mi hoy es uno de esos días para olvidar y sinceramente no tengo ganas de poner nada que en un futuro me recuerde este día, y si no lo pongo igual será peor porque entonces siempre recordaré porque no puse en el diario del 2014 el dia 10 de diciembre.
Cojo aire y respiro, he de ser positiva, he de ser positiva, he de ser positiva... y recordar una frase que hoy una compi, más que una compi, me ha dicho...cada obstaculo es una oportunidad. Igual el día no es el más bueno peró el mensaje si que se merece una página de mi dn, es más se merece un Lo i corgar-lo en el comedor para poderlo mirar cada vez que nos encontremos con una piedra en el camino.
Pero,!! un momento,si yo lo que quería era enseñar las páginas hechas de mi dn!! (llevo un rato pensando como introduzco la entrada del diario borrando todo lo que he escrito hasta ahora, pero todo loque se me ocurre es muy soso sin poner un motivo que justifique tal sosería, prefiero no borrar nada y que quien me lea sepa que tengo un mal día. Y ahora si, después de todo este rollo, sin sentido, enseño las fotos de los primeros días de diciembre.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada