dissabte, 27 de desembre del 2014

POSTALS DE NADAL

Fa molts dies que no posava res en el blog, estava poc motivada a escriure, que no a fer coses (aquests dies he fet unes quantes) però després de tres dies de celebracions, on la meva família m'ha donat la injecció d'ànims que necessitava i m'ha fet tornar a creure en el Nadal, estic a punt per ensenyar-vos totes aquestes petites coses que he anat fent i a les que he fet foto, perquè hi ha unes quantes a les que no vaig fer-ne :(
Avui us deixo les postals d'aquest any, molt senzilletes, però que han quedat prou bé, crec. Què et semblen?

Hace muchos días que no ponía nada en el blog, estaba poco motivada a escribir, que no a hacer cosas(estos días he hecho unas cuantas) pero después de tres días de celebraciones, donde mi familia me ha dado la inyección de ánimos que necesitaba i me ha hecho volver a creer en la Navidad,estoy a punto para enseñaros todas aquellas pequeñas cosas que he ido haciendo y a las que he hecho foto, porque hay unas cuantas a las que no hice :(
Hoy os dejo las postales de este año, muy sencillas, pero han quedado bastante bien, creo. Que te parecen?





Com podeu veure les postals portaven una petita sorpresa dins, per fer més dolç aquest Nadal.

Como podeis ver las postales llevaban una pequeña sorpresa dentro, para hacer más dulce esta Navidad.

I com està feta? Fàcil, fàcil!!! Una tira de paper de 10cm d'ample i 30 de llargada, entintat el voltant i plegat al mig per crear una base que permeti recolzar la postal, un cop fet això, agafem una bosseta "abre fácil" amb bombons, la situem al mig i fem  2 forats, pasem un fil o corda, fem un llaç i afegim la foto amb una pinça. Per finalitzar estampem un arbre (aquest m'encanta) en una altra cartolina, retallem i enganxem com ens agradi més (els que em coneixen bé saben que jo les coses les poso sempre tortes jijiji). Us ha agradat? Vols veure més treballs meus? Si la resposta és Sí, Sí no ho dubtis i fes-te seguidor/a meu/va, a mi realment em farà feliç poder compartir amb tu el poc que sé.

¿Y como esta hecha? !Fácil, fácil! Una tira de papel de 10 cm de ancho y 30 de largo, entintado alrededor y plegado por el medio para crear una base que permita apoyar la postal, una vez hecho esto,cogemos una bolsa "abre fácil" con bombones, la situamos en medio  y hacemos 2 agujeros, pasamos un hilo o cuerda, hacemos un lazo y añadimos la foto con una pinza. Para acabar estampamos un árbol (este me encanta) en otra cartulina, recortamos y enganchamos como nos guste más ( los que me conocen bien saben que yo las cosas las pongo siempre torcidas jijiji) Os ha gustado? Quieres ver más trabajos míos? Si la respuesta es Si, Si no dudes en hacerte seguidor/a mio/a, a mi realmente me hará feliz poder compartir contigo lo poco que sé. 

PETONS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada