dilluns, 26 de gener del 2015

DILLUNS DE REPTES- REPTE 43 3FLOWERS

Tornem a estar aquí, un dels propòsits d'aquest any era participar en més reptes i publicar més, fusionant això vaig decidir publicar cada dilluns i a ser possible que aquesta publicació fos per participar en un repte.(Ara ja ho he escrit i per tant hauré de complir ). Aquest cop li torna a tocar a 3flowers i es que quan veig els seus reptes no puc parar de pensar fins que em surt alguna cosa. M'ENCANTEEEEENNNNN!!! El repte 43 l'ha proposat la gran Manoli Picatua i es tracta de fer servir tres troquels o dies utilitzats de manera original o de forma diferent a la que s'espera i el meu cap comença a pensar, a donar voltes i a les tantes de la nit... clinc!!! m'il·lumino però despertar al meu marit per posar-me a scrapejar pot ser la bomba, així que m'espero a que es despertin les meves princeses i amb l'excusa de vigilar-les perquè no facin massa soroll i ell pugui dormir ( no sé si hauria de posar això aquí) em poso a fer la targeta. El resultat aquest:

Volvemos a estar aquí, uno de los propósitos de este año era participar en más retos y publicar más, fusionando esto decidí publicar cada lunes y a ser posible que esta publicación fuera para participàr en un reto. ( Ahora ya lo he escrito y por tanto tendré que cumplir). Esta vez le vuelve a tocar a 3flowers y es que cuando veo sus retos no puedo parar de pensar hasta que me sale algo.¡¡ ME ENCANTAAAAANNNNN!!.El reto 43 lo ha propuesto la gran Manoli Picatua y se trata de utilizar tres troqueles o dies utilizados de manera original o de forma diferente a lo que se espera y mi cabeza empieza a pensar, a dar vueltas y a las tantas e la noche... ¡¡clinc!! me ilumino, pero despertar a mi marido para ponerme a scrapear puede ser la bomba, así que me espero a que se despierten mis princesas y con la excusa de vigilar-las  para que no hagan mucho ruido y él pueda dormir (no sé si tendría que poner esto aquí) me pongo a hacer la tarjeta. El resultado es este:





Les flors estan fetes amb un troquel de cors, la tija és un troquel de cercles petits i la terra està feta amb un troquel d'estrelletes. Aquest cop res de cameo...
Las flores estan hechas con un troquel de corazones, el tallo con un troquel de círculos pequeños y la tierra está hecha con un troquel de estrellitas. Esta vez nada de cameo...


Vale, vale... he mentit!!! i és que des de que la tinc no puc evitar-ho, com he pogut viure sense ella tot aquest temps?, el pot d'acetato on estan col·locades les flors està fet amb la cameo ;P

Vale, vale... ¡¡he mentido!! y es que desde que la tengo no puedo evitar-lo, como he podido vivir sin ella todo este tiempo?, el bote de acetato donde están colocadas las flores está hecho con la cameo;P


Espero que us agradi!! I ja saps, estaré encantada que em deixis el teu comentari!!
¡¡Espero que os guste!! y ya sabes, ¡¡estaré encantada que me dejes tu comentario!!

                                                                                                        Petons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada