dilluns, 12 de gener del 2015

PRIMER REPTE DE L'ANY 3FLOWERS I LA PAREJA CREATIVA

Continuu amb el propòsit que em vaig fer a principis de setembre de publicar més, participar en més reptes ... i de moment estic fent-ho però encara he de millorar, així que després de l'avaluació feta a primers d'any, he decidit posar-hi més ganes per arribar a setembre i treure nota, i més després que els reis decidissin portar-me (perquè he sigut molt bona ejem, ejem) la CAMEO.
No m'enrotllo més i us ensenyo les targetes que he fet per participar en el primer repte de l'any de 3flowers. El repte consisteix en fer dos targetes, en una fent servir un troquel i a l'altre les restes o el negatiu...doncs "ni corta ni perezosa" vaig agafar uns paraigües i els vaig troquelar amb aquesta meravella de màquina, el resultat és aquesta postal.


Continuo con el propósito que me hice a principios de setiembre de publicar más, participar en más retos... y de momento estoy haciéndolo pero todavía he de mejorar, así que después dela evaluación hecha a primeros de año, he decidido poner más ganas para llegar a setiembre y sacar nota, y más después que los reyes decidieran traerme (porque he sido muy buena, ejem, ejem) la CAMEO.
No me enrollo más y os enseño las tarjetas que he hecho para participar en el primer reto del año de 3flowers. El reto consiste en hacer dos tarjetas, en una utilizando un troquel y en la otra los restos o el negativo...pues ni corta ni perezosa cogí unos paraguas y los troquelé con esta maravilla de máquina, el resultado es esta postal.

I amb les restes he fet aquesta altra targeta, la meva primera shaker!!! amb la que també vull participar en el repte de la pareja creativa.
Y con los resto he hecho esta otra tarjeta, mi primera shaker!! con la que también quiero participar en el reto de la pareja creativa



I ara fotografia de les dues postals!!
¡¡Y ahora fotografías de las dos postales!!


Dic dos però he de confesar que amb la resta de restes he de fer postals perquè a casa ja m'han demanat que els hi faci més!!
Digo dos pero he de confesar que con el resto de restos he de hacer postales porque en casa ya me han pedido que les haga más!!

Espero que us hagi agradat i si teniu temps us convido a fer algun comentari!!

Espero que os hayan gustado y si tenéis tiempo os invito a hacer algún comentario!!


Petons!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada