divendres, 30 de gener del 2015

UN ALTRE TARGETA PEL REPTE 43 DE 3FLOWERS

Increible però cert!!! segona entrada de la setmana i una altra targeta per participar en el repte de 3flowers. Ahir a la nit vaig estar mirant pinterest , hauria d'estar prohibit, perquè quan et fiques en el món dels taulells no pots parar!!! I mirant, mirant vaig trobar tot de animals, objectes... fets a partir de troquels que no s'han pensat precisament per això (tot això té un nom però ara no ho recordo).... perfecte per aquest repte. Vaig veure uns peixos que segons el meu parer estaven tristos i vaig pensar que els faria somrient, primera idea!!. Segona idea, fer servir la meva letterpress, que la veritat no li he donat massa ús i en el kit que venia amb la letter hi havia la paraula smile. Perfecte!!! ja ho tenim tot!!
I per qui és la targeta??? doncs per mi, sí perquè me la mereixo, perquè una de les coses que sovint em deiem era que sempre somreia (sempre menys quan estic enfadada que aleshores "frunzo el ceño" i pots amagar-te sota les pedres jajaja) però últimament em costa molt somriure, estar contenta i trobar el costat positiu a les coses... vamos que tinc més moments de "ceño fruncido" que de somriures. Així que targeta positiva per la meva tauleta de nit.
I després d'aquest tostón... us ensenyo la targeta.

¡¡Increíble pero cierto!!segunda entrada de la semana y otra tarjeta para participar en el reto de 3flowers. Ayer por la noche estuve mirando pinterest, tendría que estar prohibido, porque cuando te metes en este mundo de los tableros ¡¡no puedes parar!!. Y mirando, mirando encontré todo de animales, objetos... hechos a partir de troqueles que no se han pensado precisamente para esto (todo esto tiene un nombre pero ahora no lo recuerdo)... perfecto para este reto. Vi unos peces que a mi parecer estavan tristes y pensé que los haría sonriendo, ¡¡primera idea!!. Segunda idea, utilizar la letterpress, que la verda no le he dado mucho uso y en el kit que venía con la letter venía la palabra smile. ¡¡ Perfecto!!¡¡ya lo tenemos todo!!
¿Y para quien es la tarjeta? Pues para mi, si porque me la merezco, porque una de las cosas que a menudo me decían era que siempre sonreía (siempre menos cuando estoy enfadada que entonces frunzo el ceño y ya puedes esconderte debajo de las piedras jajaja) pero últimamente me cuesta mucho sonreír, estar contenta y encontrar el lado positivo a las cosas... vamos que tengo más momentos de ceño fruncido que de sonrisas.  Así que tarjeta positiva para mi mesita de noche.
Y después de este tostón...os ensenyo la tarjeta.



Els tres troquels que he fet servir són cercles per fer el cos dels peixos, cors per fer les aletes i cercles més petits per fer els ulls i les bombolles d'aigua.

Los tres troqueles que he utilizado son círculos para hacer el cuerpo de los peces,corazones para hacer las aletas y círculos para los ojos y las burbujas de agua. 

Espero que us agradi i ja sabeu els comentaris que feu em fan somriure:D
Espero que os guste y ya sabéis los comentarios que hacéis me hacen sonreír :D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada