dimecres, 18 de febrer del 2015

REPTE EXTRA!! I NO SERÀ L'ÚNIC AQUESTA SETMANA

Crec que m'ha entrat la febre del paper piecing perquè no paro de fer targetes, després de fer la targeta amb la que ja participo en el repte de 3flowers n'he fet 3 més. si, si com s'entiu 3!!. A més a més, del paper piecing també m'ha donat pel fons blanc i pels mussols. Dilluns vaig anar a buscar unes cosetes i vaig tornar amb uns segells perfectes per continuar practicant aquesta tècnica, però tot i que vaig veure segells bonics no, el següent, no vaig poder evitar-ho i vaig tornar a casa amb els meus segells de mussols, més contenta que mai. Anem al gra, aquesta targeta la vull presentar a dos reptes, al de 3flowers  i al de scrapaddictes on demanaven un projecte amb lletres grans.

Creo que me ha entrado la fiebre del paper piecing porque no paro de hacer tarjetas, después de hacer la tarjeta con la que ya participo en el reto de 3flowers, he hecho 3 más, si si como lo oís!1. Además, del paper piecing también me ha dado por el fondo blanco y por los búhos. El lunes fui a buscar unas cositas y volví con unos sellos perfectos para continuar practicando esta técnica, pero a pesar de ver sellos bonitos no, lo siguiente, no lo pude evitar y me volví a casa con mis sellos de búhos, más contenta que nunca. Vamos al grano, esta tarjeta la quiero presentar a dos retos, el de 3flowers y el de scrapaddictes, donde pedían un proyecto con sellos grandes.


Espero que us agradi i ja sabeu un comentari teu em fa feliç.
Espero que os guste y, ya sabeis, un comentari tuyo me hace feliz.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada