diumenge, 15 de març del 2015

DILLUNS DE REPTE EN DIUMENGE

Porto una setmana sense publicar, ho sé, sóc conscient, però estic a final de trimestre i vaig boja, informes, àlbums... algun regalet que havia de fer i bufff!!! tot es tradueix en poc temps per dedicar al blog i a partir d'avui poc temps per dedicar a l'scrap també ( ho recuperaré en setmana santa jijiji). Avui però m'he assentat (confesso ahir a la nit també vagi estar una estona) i he decidit posar-m'hi una estona per desconnectar, i és que no podia fallar, la gran Susana Artacho, proposa el repte 46 de 3flowers i com ja sabeu, perquè ho he dit més d'una vegada, ella és la culpable que comencés a fer targetes.

Llevo una semanita sin publicar, lo sé, soy consciente, pero estoy a final del trimestre y voy loca, infomes, álbumes...algún regalito que tenía que hacer y buff!! todo se traduce en poco tiempo para dedicar al blog y a partir de hoy poco tiempo para dedicar también als scrap (lo recuperaré en semana santa jijiji). Hoy pero, me he sentado (confieso ayer por la noche también estuve un rato) y he decidido ponerme un rato para desconectar, y es que no podía fallar, la gran Susana Artacho, propone el reto 46 de 3flowers y como ya sabeis, porque lo he dicho más de una vez, ella es la culpable que empezase a hacer tarjetas.

Com no podia ser d'una altra manera, quan em poso no paro, i com el resultat de la primera no em va convèncer vaig fer una segona que era més del meu estil, però el meu jo interior sembla que no es va quedar content i vaig fer una tercera... creieu-me que per ganes en faria més però he de parar si no vull tenir una fila de pares reclamant el que és seu.

Como no podía ser de otra manera, cuando me pongo no paro, y como el resultado de la primera no me convenció hice una segunda que era más de mi estilo, pero mi yo interior parece que no se quedó contento e hice una tercera...creerme  que por ganas haría más pero he de parar si no quiero tener una fila de padres reclamando lo que es suyo.

Us ensenyo la tercera, está feta amb cartolines blanques i tintes distress...  a veure que us sembla.

Os enseño la tercera, está hecha con cartulinas blancas y tintas distress... a ver que os parece.









Amb aquesta targeta també vull participar en el repte de març de La pareja creativa. I ja sabeu, si em deixeu un comentari em feu feliç

Con esta tarjeta también quiero participar en el reto de marzo de La pareja creativa. Y ya sabéis si me dejáis un comentario me hacéis feliz.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada