dilluns, 2 de març del 2015

DILLUNS DE REPTES: 2A TARGETA PER REPTE 3FLOWERS

UFFFF DILLUNS!!! Això penso quan m'aixeco, però després de treure'm la mandra, després de pencar tot el dia, després de fer deures amb les meves filles( per què es van inventar els deures i els examens?)...arriba una de les estones del dilluns que més m'agraden i és poder compartir alguna coseta en aquest blog. Avui torno a presentar-me a l'últim repte de 3flowers amb una targeta que personalment m'ha agradat molt fer, i com m'ha agradat tant afegeixo alguna de les passes que he seguit per fer-la.

¡¡UFFF LUNES!! Esto pienso cuando me levanto, pero después de desperezarme, después de pencar todo el día, después de hacer deberes con mis hijas ( por qué se inventaron los deberes y los exámenes?) ... llega uno de los momentos de los lunes que más me gustan y es poder compartir alguna cosita en este blog. Hoy vuelvo a presentarme al último reto de 3flowers, con una tarjeta que personalmente me ha gustado mucho hacer, y como me ha gustado tanto añado alguno de los pasos que he seguido para hacerla.

1. En una cartolina blanca vaig posar unes tires de washi tape allà on no volia que hi hagués tinta. A continuació amb les tintes distress vaig anar omplint els trossos que no tenien washi.

1. En una cartulina blanca puse unas tiras de washi tapes allí donde no quería que hubiera tinta. A continuación con las tintas distress fui rellenando los trozos que no tenian washi

2. Un cop entintat vaig retirar els washi i enganxat la cartolina blanca sobre la negra. Després vaig agafar la dylussions negra i vaig posar gotetes.

2. Una vez entintado, retiré los washis y enganché la cartulina blanca sobre la negra.Después cogí la dylussions negra y puse goterones.




 3. Vaig fer un tag amb la cameo on vaig estampar el segell de Mr Wonderful amb versamark i hi vaig posar els polvos d'embossing roses, una estona d'assecador i ja tenia el missatge. Després vaig fer el mateix amb la bicicleta. Els tres puntets del costat de la bicicleta estan fets amb un pen metallic de Pic Tixx i per acabar el tag, vaig entintar les cantonades, fer un fals cosit amb un bolígraf negre i posar una cinta rosa.

3. Hice un tag con la cameo donde estampé el sello de Mr.Wonderful con versamark y puse los polvos de embossing rosas, un rato de secador y ya tenía el mensaje. Después hice lo mismo con la bicicleta. Los tres puntitos de al lado de la bicicleta están hechos con un pen metallic de Pic Tixx y para acabar el tag, entinté los bordes, hice un falso cosido con bolígrafo negro y puse una cinta rosa.







4. Finalment algun detallets més per donar per finalitzada la targeta.
4.Finalmente algún detallito más para dar por finalizada la tarjeta.





Espero que us agradi tant com a mi fer-la i si el pas a pas us ha servit no dubteu a fer-ne una.
Espero que os guste tanto como a mi hacerla y si el paso a paso os ha servio no dudéis en hacer una.
Ahh! I si deixeu el vostre comentari estaré encantada.
Ahh!! y si dejáis vuestro comentario estaré encantada.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada