dimecres, 17 d’agost del 2016

LO BAJO EL MAR- RETO EVA FSN

Tot aquest temps sense escriure en el blog, que no sense crear, però a vegades la mandra, a vegades la falta de temps... han fet que tingui el blog abandonadíssim. I ara que em torno a plantejar canvis en ell, tot i que hauran d’esperar un temps, he decidit reprendre les meves entrades participant en el repte que planteja Eva a FSN:  fer un LO amb lletres grans. I com no us vull avorrir amb les meves històries, aquí us deixo el meu LO.



Todo este tiempo sin escribir en el blog, que no sin crear, però a veces la pereza, a veces la falta de tiempo... han hecho que tanga el blog abandonadísimo. Y ahora que me vuelvo a plantear cambios en él, a pesar que tendran que esperar un tiempo, he decidido volver a retomar mis entradas participando en el reto que plantea Eva en FSN: hacer un LO con letras grandes. Y como no os quiero aburrir con mis historias, aquí os dejo mi LO.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada