dimecres, 27 de desembre del 2017

RETO DICIEMBRE LOCAS POR EL SCRAP. NAVIDAD EN DORADO Y ROSA

Ràpid!Ràpid! que d'aquí 4 hores s'acaba el plaç de participar en el repte de Locas por el scrap i no arribo.

Rápido! Rápido! que en 4 horas se acaba el plazo para participar en el reto de Locas por el scrap y no llego.

Una targeta express, amb un color que cada vegada m'agrada més (el rosa) i un altre que mai sé com combinar (el daurat), per mi un autèntic repte i un sortir de la meva zona de confort.

Una tarjeta express, con un color que cada vez me gusta más (el rosa) y otro que nunca sé como combinar (el dorado), para mi un auténtico reto y un salir de mi zona de confort.

I abans que em treguin de casa agafada pels cabells per anar a veure star wars us deixo amb la targeta... Espero que us agradi

Y antes que me saquen de casa cogida por los pelos para ir a ver star wars, os dejo con la tarjeta... Espero que us agradi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada