dilluns, 22 de gener del 2018

REPTE GENER ENTRE CHOCOLATE Y SCRAP

I continuem amb els reptes... entre chocolate y scrap aquest mes, ens proposa fer un projecte inspirant-nos en unes imatges, de les dos que hi ha, jo m'he fixat en aquesta, la fusta en tons rosa, la neu, les fulles...

Y continuamos con los retos... entre chocolate y scrap este mes, nos propone hacer un proyecto inspirándonos en unas imágenes, de las dos que hay, yo me fijé en esta, la madera en tonos rosas, la nieve, las hojas ...



La idea va estar molt clara des del principi... volia fer una targeta i abans d'explicar-vos com està feta us l'ensenyo.

La idea estuvo muy clara desde el principio... quería hacer una tarjeta y antes de explicar como esta hecha os la enseño.



I com està feta? Anem al lio!!
El primer va ser agafar una cartolina i pintar-la amb tons roses i per sobre una mica blanc. Després vaig tallar la cartolina en tires, per simular les fustes. Al voltant de cada tira vaig passar una tinta distress, després vaig enganchar les tires de cartolina en la postal.
El següent pas, va ser troquelar el cercle, estampar el sentiment i fer la shaker. Un cop enganxat tot vaig voler afegir aquesta nina, pintada amb spectrums, i unes fulles. No sé si s'aprecia molt en la foto, però a la base que simula les fustes vaig estampar, amb un to rosa, flocs de neu.

Y, ¿cómo está hecha? ¡Vamos al lío!
Lo primero fue coger una cartulina y pintarla con tonos rosas y por encima un poco de blanco. Luego corté la cartulina en tiras, para simular las maderas. Alrededor de cada tira le pasé una tinta distress, espués enganché las tiras de cartulina en la postal.
El siguiente paso, fué troquelar el círculo, estampar el sentimiento, y hacer la shaker. Una vez pegado todo, quise añadir esta muñeca, pintada con spectrums, y nas hojas. No sé si se aprecia mucho en la foto, pero en la base que simula las maderas, estampé, con un tono rosa, copos de nieve.

Espero que us agradi!
¡Espero que os guste!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada