dimarts, 11 de novembre del 2014

ANIVERSARI ANA- CUMPLE ANA

Avui és dia 11 i hi ha una personeta especial que fa anys, menys que jo (que en tinc 27 jijiji), algú amb qui he compartit molt bones estones dins la pista (també a la banqueta, perquè enganyar-nos) i moltíssims bons moments més fora de la pista, les nostres nits de bogeries, les nostres cases rurals, les nostre preparacions de comiats (això em recorda que aviat tenim casament i hi ha algú que ha de començar a tremolar jujuju), els nostres aniversaris...algú amb qui vull seguir compartint molts moments més perquè forma part d'aquestes grans amigues, d'aquesta gran família anomenada zorris i a la  que estimo moltíssim ( i a les que estimo moltíssim). Aprofito per dir-vos que us trobo a faltar noies.

Hoy es día 11 y hay una personita especial que cumple años, menos que yo (que tengo 27 jijiji) alguien con la que he compartido muy buenos ratos dentro de la pista ( también en el banquillo, para que nos vamos a engañar) y muchísimos buenos momentos más fuera de la pista, nuestras noches de locura, nuestras casas rurales, nuestras preparaciones de despedidas (esto me recuerda que se avecina bodaaaa y hay alguien que tiene que empezar a temblar jujuju),nuestros cumpleaños... alguien con quien quiero seguir compartiendo muchos más momentos porque forma parte de esas grandes amigas, de esa gran familia llamada zorris y a la que quiero un montón.( y a las que quiero un montón). Aprovecho para deciros que os echo de menos chicas!!!.


I aquesta postal plena de papallones que sé que t'agraden molt és per tu.

Y esta postal llena de mariposas que sé que te gustan tanto es para ti.


TQM ANA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada