¡Va que ya vuelvo a estar por aquí! Febrero es un mes especial y no por el frío, ni por Carnaval (que también), ni por San Valentín ( que no celebro)... es especial por momentos muy tristes pero también por momentos muy, muy felices.
Però anem al lio!! Aquest mes començo participant en el repte d'anita y su mundo fent una targeta de sant Valentí amb missatge original, ja he dit que jo no sóc de Sant Valentí però si sóc d'amor, així que per això la meva targeta.
¡Pero vamos al lío! Este mes empiezo participando en el reto de anita y su mundo haciendo una tarjeta de San Valentín con mensaje original, ya he dicho que yo no soy de San Valentín pero si soy de amor, así que por eso mi tarjeta.
El primer que vaig fer va ser pintar els dos robots amb retoladors spectrum, després en un plàstic vaig estampar dos tons de tintes distress i vaig afegir aigua, un cop fet això vaig posar el paper d'aquarel·la a sobre per fer les taques tan xules que van a sota dels robots. Unes gotetes de tinta negra i uns cors fets a mà i la resta uns papers vermells, una frases impresa amb la impresora i aquest és el resultat.
Lo primero que hice fué pintar los dos robots con rotuladores spectrum, después en un plástico estampé dos tonos de tintas distress y añadí agua, una vez hecho esto puse el papel de acuarela encima para hacer las manchas tan chulas que van debajo de los robots. Unas gotas de tinta negra y unos corazones hechos a mano y el resto unos papeles rojos, una frase impresa con la impresora y este es el resultado.
Si t'agrada no dubtis en deixar un comentari.
Si te gusta no dudes en dejar un comentario.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada