divendres, 25 de gener del 2019

BLOG HOP ART JOURNAL

Després d'escriure l'entrada per avui (o això creia) de deixar-la programada per l'hora que toca ( o això creia) entro a l'ordinador i em trobo que l'entrada és una entrada fantasma, no existeix!! Així doncs, aquí estic tornant a començar de zero  per explicar la meva participació en el blog hop art journal del mes de Gener. Aquest cop em va tocar proposar a mi el tema... i feia temps que tenia en ment fer alguna cosa amb uns segells de my favorite things de pirates, així que em va semblar l'ocasió perfecte.


Después de escribir la entrada para hoY (o eso creía) de dejarla programada para la hora de que toca (o eso creía) entro en el ordenador y me encuentro que la entrada es una entrada fantasma, no existe!!. Así que, aquí estoy voliendo a empezar de cero para explicar mi participación en el blog hop art journal del mes de Enero. Esta vez me tocó a mi el tema... y hacía tiempo que tenía en mente hacer alguna cosa con unos sellos de my favorite things de piratas, así que me pareció la ocasión perfecta.

I aquesta és la meva interpretació:

Y esta es mi interpretación:



El fons està pintant amb acrílica negre i a sobre he estampat caravel·les amb tinta blanca. 
Per fer el mapa també he fet servir acrílica marró, abans però vaig arrugar el paper per donar-li un aspecte vell.
Finalment, els detalls (pirates, vaixell, tresor...),  estan pintats amb els meus colors caran d'ache aquarel·lables😍😍😍


El fondo está pintado con acrílica negra y encima he estampado  caravelas con tinta blanca.
Para hacer el mapa he utilizado arílica marrón, antes pero arrugué el papel para darle un aspecto viejo.
Finalmente, los detalles (piratas, barco, tesoro...), estan pintados con mis colores caran d'ache acuarelables 😍😍😍


I abans d'acabar, no oblideu passar-vos per les pàgines de les meves companyes, que  com sempre han fet coses espectaculars:

Y antes de acabar, no olvidéis pasaros por las páginas de mis compañeras, que como siempre han hecho cosas espectaculares:

·         MARISOL, de SOL SCRAP 
·      ANA, DE ANUSKA68CREATIVE (VENS D'AQUÍ / VIENES DE AQUÍ )
·         NOE, de MIQSCRAP (ESTÀS AQUÍ / ESTÁS AQUÍ)
·         PILAR, de RINCÓN TRAPERO (SEGUEIX AQUÍ / SIGUE AQUÍ)

6 comentaris: