divendres, 26 de juliol del 2019

ART JOURNAL JULIOL MAR O MUNTANYA

Després d'uns mesos d'inactivitat bloggera, torno a la càrrega amb l'art journal. Aquest mes em va tocar a mi fer la proposta i tenint en compte que el mes de juliol molts es pregunten si mar o muntanya per anar de vacances ( jo no, que ho tinc claríssim!!) aquest va ser el tema escollit.


Después de unos meses de inactividad bloggera, vuelvo a la carga con el art journal. Este mes me tocó a mi hacer la propuesta y, teniendo en cuenta que el mes de julio muchos se preguntan si mar o montaña para ir de vacaciones (yo no, que lo tengo muy claro!!) este fué el tema escogido.

He fet servir segells de The gretting farm, per fer la composició i he utilitzat els nous retoladors que em vaig comprar (mare meva que bé van els copic💓💓). Pel fons com sempre, pintures acríliques.

He utilizado sellos de The gretting farm, per fer la composició i he usado los nuevos rotuladores que me compré (madre mía, ué bien van los copic💓💓. Para el fondo como siempre, pinturas acrílicas.








Si voleu veure les interpretacions de les meves companyes feu click en el nom:

Si quereis ver las interpretaciones de mis compis haced click en su nombre:

2 comentaris:

  1. Pues mira que yo tenía claro que lo mío es el mar...pero viendo tu preciosa página me estás haciendo dudar,jeje.
    Me encanta! 😍😘😘

    ResponElimina
  2. Una página para tpdps los gustos, yo tambien soy un poco de Mar o Montaña. Una página muy chula y muy divertida!!!!

    ResponElimina