divendres, 26 de juliol del 2019

ART JOURNAL JULIOL MAR O MUNTANYA

Després d'uns mesos d'inactivitat bloggera, torno a la càrrega amb l'art journal. Aquest mes em va tocar a mi fer la proposta i tenint en compte que el mes de juliol molts es pregunten si mar o muntanya per anar de vacances ( jo no, que ho tinc claríssim!!) aquest va ser el tema escollit.


Después de unos meses de inactividad bloggera, vuelvo a la carga con el art journal. Este mes me tocó a mi hacer la propuesta y, teniendo en cuenta que el mes de julio muchos se preguntan si mar o montaña para ir de vacaciones (yo no, que lo tengo muy claro!!) este fué el tema escogido.

He fet servir segells de The gretting farm, per fer la composició i he utilitzat els nous retoladors que em vaig comprar (mare meva que bé van els copic💓💓). Pel fons com sempre, pintures acríliques.

He utilizado sellos de The gretting farm, per fer la composició i he usado los nuevos rotuladores que me compré (madre mía, ué bien van los copic💓💓. Para el fondo como siempre, pinturas acrílicas.








Si voleu veure les interpretacions de les meves companyes feu click en el nom:

Si quereis ver las interpretaciones de mis compis haced click en su nombre:

dilluns, 1 d’abril del 2019

RETO MES DE ABRIL EN COLOURING IN SCRAPLAND

Si ya me emocioné cuando resulté ganadora del reto del mes de febrero de colouring in scrapland, cuando supe que podía ser DT invitada del mes de abril ya no cabía en mi y cuando pude ver los sellos de The Happy Graphics,el patrocinador de este mes, ya no pude hacer nada más que saltar y ponerme manos a la obra. Este mes Colouring in Scrapland nos propone hacer cualquier proyecto  eligiendo entre el tema TODO VALE / UTILIZAR TINTAS DISTRESS.
Venga chicas/os animaos a participar!!Teneis tiempo hasta el 5 de mayo por la noche y el premio que nos ofrece The Happy Graphics son dos sets de sellos  digitales😍😍😍😍



En esta ocasión he hecho una tarjeta utilizando para el fondo un troquel de la big shot (estoy enamorada de esas nubes). Luego he troquelado montañitas de diferentes tonos de color verde. Los sellos de flores, aix mi despiste,... primero los pinté con mis caran d'ache pero luego recordé que  tenía que utilizar las tintas distress😱😱😱 ,si es que para una vez que no las utilizo, jajaja!! Así que con mucho cuidado desenganché las flores y pinté otras utilizando  tintas distress, en  concreto la salty ocean, barn door y seedless preserves. Añadí la abeja y con un retulador hice un falso cosido simulando el camino que había hecho la abeja. Luego pinté la muñequita con, ahora sí, mis caran d'ache y para añadirla a la tarjeta utilicé un muelle ( que previamente saqué de un boligrafo). Así cuando mueves la tarjeta o le das con el dedo vibra como si fuera una moto de verdad. Y para finalizar añadí el sentimiento utilizando una cartulina blanca y polvos de embossing.





Espero que os guste la tarjeta y que os animeis a participar en el reto de abril de Colouring in scrapland.




dimarts, 19 de març del 2019

COLOURING IN SCRAPLAND CRITTERS

Ja tornem a estar aquí, amb una nova targeta per participar en el repte de març de Colouring in scrapland. Aquest cop el tema és un TODO VALE O CRITTERS ( animalets) i això és el que he fet. He creat aquesta targeta inspirant-me en un tutorial de bagatelas de papel, una crack fent targetes interactives.

Ya volvemos a estar aquí, con una nueva tarjeta para participar en el reto de marzo de Colouring in scrapland. Esta vez el tema es un TODO VALE O CRITTERS (animalillos) y eso es lo que he hecho. He creado esta tarjeta inspirándome en un tutorial de bagatelas de papel, una crack haciendo tarjetas interactivas.


Si vols veure com l'he fet, he penjat video en el meu canal de youtube.

Si quieres ver como lo he hecho, he colgado video en mi canal de youtube.



diumenge, 10 de febrer del 2019

ROCKING CARD PER COLOURING IN SCRAPLAND

Faig entrada ràpida per presentar la meva targeta pel repte de gener- febrer de Colouring in scrapland, aquest cop consisteix en fer una rocking card. La idea va estar clara des del principi, volia fer un vaixell pirata i aquest és el resultat.

Hago entrada rápida para presentar mi tarjeta para el reto de enenro- febrero de Colouring in scrapland, esta vez consiste en hacer una rocking card. La idea estubo clara desde el principio, quería hacer un barco pirata y este es el resultado.



Espero que us agradi i si voleu veure com l'he feta, només cal que aneu al meu canal de youtube.

Espero que os guste y si quereis ver como la he hecho, sólo teneis que ir a mi canal de youtube



divendres, 25 de gener del 2019

BLOG HOP ART JOURNAL

Després d'escriure l'entrada per avui (o això creia) de deixar-la programada per l'hora que toca ( o això creia) entro a l'ordinador i em trobo que l'entrada és una entrada fantasma, no existeix!! Així doncs, aquí estic tornant a començar de zero  per explicar la meva participació en el blog hop art journal del mes de Gener. Aquest cop em va tocar proposar a mi el tema... i feia temps que tenia en ment fer alguna cosa amb uns segells de my favorite things de pirates, així que em va semblar l'ocasió perfecte.


Después de escribir la entrada para hoY (o eso creía) de dejarla programada para la hora de que toca (o eso creía) entro en el ordenador y me encuentro que la entrada es una entrada fantasma, no existe!!. Así que, aquí estoy voliendo a empezar de cero para explicar mi participación en el blog hop art journal del mes de Enero. Esta vez me tocó a mi el tema... y hacía tiempo que tenía en mente hacer alguna cosa con unos sellos de my favorite things de piratas, así que me pareció la ocasión perfecta.

I aquesta és la meva interpretació:

Y esta es mi interpretación:



El fons està pintant amb acrílica negre i a sobre he estampat caravel·les amb tinta blanca. 
Per fer el mapa també he fet servir acrílica marró, abans però vaig arrugar el paper per donar-li un aspecte vell.
Finalment, els detalls (pirates, vaixell, tresor...),  estan pintats amb els meus colors caran d'ache aquarel·lables😍😍😍


El fondo está pintado con acrílica negra y encima he estampado  caravelas con tinta blanca.
Para hacer el mapa he utilizado arílica marrón, antes pero arrugué el papel para darle un aspecto viejo.
Finalmente, los detalles (piratas, barco, tesoro...), estan pintados con mis colores caran d'ache acuarelables 😍😍😍


I abans d'acabar, no oblideu passar-vos per les pàgines de les meves companyes, que  com sempre han fet coses espectaculars:

Y antes de acabar, no olvidéis pasaros por las páginas de mis compañeras, que como siempre han hecho cosas espectaculares:

·         MARISOL, de SOL SCRAP 
·      ANA, DE ANUSKA68CREATIVE (VENS D'AQUÍ / VIENES DE AQUÍ )
·         NOE, de MIQSCRAP (ESTÀS AQUÍ / ESTÁS AQUÍ)
·         PILAR, de RINCÓN TRAPERO (SEGUEIX AQUÍ / SIGUE AQUÍ)

dilluns, 10 de desembre del 2018

DESEMBRE COLOURING IN SCRAPLAND

A passes agegantades s'acosta el Nadal i tot i portar més d'un mes fent coses per aquestes festes encara dubto que tingui temps de preparar totes les targetes i és que hi ha tantes coses a fer!!

A pasos agigantados se acerca la Navidad y a pesar de llevar más de un mes haciendo coses para estas fiestas dudo que tenga tiempo de preparar todas las tarjetas y es que hay tantas cosas que hacer!!

I entre  les coses que he pogut fer i que he gaudit com una nena petita fent-la,  està aquesta bola de nadal... molt fàcil de fer i a més queda genial a l'arbre!! Si voleu veure un pas a pas ràpid, no dubteu a passar pel meu canal de youtube.

Y entre las cosas que he podido hacer y con la que he disfrutado como una niña pequeña haciéndola, está esta bola de navidad... muy fácil dehacer y además queda genial en el árbol! Si quereis ver el paso a paso rápido, no dudéis en pasar por mi canal de youtube.

Amb aquesta bola de nadal participo en el repte d'aquest mes de Colouring in scrapland.

Con esta bola de navidad participo en el reto de este mes de Colouring in scrapland.

divendres, 26 d’octubre del 2018

BLOG HOP ART JOURNAL

Aquest mes tocava "pel·lícula de por" i aquesta és la cara que se'm va quedar 😱😱😱😱😱 , perquè diguem que moltes pelis de por no he vist, no m'agraden. Però tenia ganes de fer alguna cosa, així que, fent un retrocés a la meva infància, vaig recordar el so esgarrifós de les urpes d'en Freddy Krueger i em vaig posar mans a l'obra. Aquest és el resultat.


Este mes tocaba "película de miedo" y esta es la cara que se me quedó 😱😱😱😱😱, porque digamos que muchas pelis de miedo no he visto, no me gustan. Pero tenía ganas de hacer alguna cosa, así que, haciendo un retroceso a mi infancia, recordé el sonido horrible de las garras de Freddy Krueger y me puse manos a la obra. Este es el resultado.




Espero que us agradi, i no us oblideu de passar i mirar les fantàstiques pàgines que han fet les meves companyes.

Espero que os guste, y no os olvideis de pasar y mirar las fantásticas páginas que han hecho mis compañeras.

MARISOL DE SOL SCRAP
MAIKA, de ART BOOK THERAPY
CLAUDIA, de LA CLAU DEL SCRAP
AUXI, de CREA Y SCRAP ....vens d'aquí
NOE, de MIQSCRAP ......estàs aquí
PILAR, de RINCÓN TRAPERO .... ves aquí