dimecres, 7 de març del 2018

TODO VALE COLOURING IN SCRAPLAND

I anem amb el primer projecte d'aquest mes, a Colouring in scrapland ens demanen un projecte on tot s'hi val... Aquest cop he preparat una targeta, amb sobre inclós. El primer que he fet és agafar una cartolina i amb distress oxide i un stencil de totxanes fer el fons. Després, amb la big shot, he tallat un cercle (que he reservat pel sobre) i la cartolina troquelada l'he enganxat sobre la base de la targeta. Enmig he estampat el sentiment de "Moltes felicitats". Per acabar , uns segells de flors pintats amb els meus spectrum noir (com m'agrada pintar amb ells!!) i una mica de brilli brilli per sobre amb el wink of stella. Evidentment, no podia faltar enganxar aquestes flors amb una mica de volum!!

I el sobre? Des de que tinc la punch board, no puc parar de fer sobres i caixes, i tampoc puc fer cap postal sense el seu sobre a joc. Així que, he fet un sobre blanc i aprofitant el cercle que havia reservat he afegit el nom de la destinatària i unes quantes flors més.

Y vamos con el primer proyecto de este mes, en Colouring in scrapland nos piden un proyecto donde todo vale... Esta vez he preparado una tarjeta, con sobre incluido. Lo primero que he hecho es coger una cartulina y con distress oxide y un stencil de ladrillos crear el fondo. Después, con la big shot, he cortado un círculo (que he reservado para el sobre) y la cartulina troquelada la he pegado sobre la base de la tarjeta. Enmedio he estampado el sentimiento "Moltes felicitats". Para acabar, unos sellos de flores pintados con mis spectrum noir ( como me gusta pintar con ellos!!) y un poco de brilli brilli por encima con el wink of stella. Evidentemente, no podía faltar pegar estas flores con un poco de volumen!!

Y el sobre? Desde que tengo la punch board, no puedo parar de hacer sobres y cajas, y tampoco puedo hacer ninguna postal sin su sobre a juego. Así que, he hecho un sobre blanco y aprovechando el círculo que había reservado he añadido el nombre de la destinataria y unas cuantas flores más.






Espero que us agradi tant com a la persona que l'ha rebut!
Espero que os guste tanto como a la persona que la ha recibido!

2 comentaris:

  1. Pero que preciosidad, Noe!!Elegante y alegre y con sobre a juego!!
    Que yo no digo nada, pero si pruebas los Copic te caes de espaldas, pero no digo ná, eh??
    Muchas gracias por presentar tan bonito proyecto a Colouring in Scrapland
    Suerte en el sorteo
    Muacka!!

    ResponElimina
  2. Grácias Nélida!! aix los copic, cada vez que los veo pienso en comprarme alguno para ver como van.

    ResponElimina