dissabte, 20 de setembre del 2014

POSTAL PER LA SANDRA

Avui és l'aniversari de la meva amiga Sandra, portem molts anys juntes compartint bon i mals moments, riures i plors, amb ella he fet les meves primeres campanes de classe (sent mestra no hauria de dir aixó, ja ho sé!!) i tantes i tantes anècdotes que em van passant pel cap mentre escric que podria estar tota la nit i no acabaria... i avui ella fa anys, tants com jo, (o més perquè jo em vaig plantar en els 27 jijiji) i no podia deixar de fer-li aquesta postal.


L'interior encara no està acabat però prometo que l'acabaré i el penjaré en breu.

Hoy es el cumpleaños de mi amiga Sandra, llevamos muchos años juntas compartiendo buenos y malos momentos, risas y lloros, con ella he hecho mis primeras campanas de clase (siendo profe no debería decirlo, lo sé) y tantas i tantas anécdotas que me van pasando por la cabeza mientras escribo que podría estar toda la noche y no acabarla.. y hoy ella cumple años, tantos como yo; ( o más porque yo me planté en los 27  jijjiji) y no podía dejar de hacerle esta postal.

El interior todavía no está acabado pero prometo que lo acabaré i lo calgaré en breve.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada