dijous, 16 de juliol del 2015

RETO PÁGINAS YOYSCRAP

Un altre repte de yoyscrap en el que vull participar i és que tot i que semblava molt difícil la proposta, de seguida vaig tenir la idea. Ahhh!! Quina és la proposta? Doncs, fer un Lo sense foto.

Otro reto de Yoyscrap en el que quiero participar, y es que a pesar de parecer muy difícil la propuesta, enseguida tuve la idea. Ahhh!!¿cual es la propuesta? Pues, hacer un Lo sin foto.

Últimament m'ha donat per la papiroflexia i tot i que no tinc massa traça, he volgut incloure-la en aquesta pàgina, Volia que fos una pàgina dedicada a l'estiu que m'agrada, els estius al costat del mar i les ganes i el que m'agraden a mi aquests estius. No he fet servir fotos reals però he fet servir el troquel de polaroid per emmarcar el vaixell, el cor i els peixos.



Últimamente me ha dado por la papiroflexia y a pesar de no saber mucho, he querido incluirla en esta página. Quería que fuera una página dedicada al verano que me gusta, los veranos al lado del mar y las ganas y lo que me gusta a mi estos veranos. No he utilizado fotos reales pero he utilizado el troquel de polaroid para enmarcar el barco, el corazón y los peces.



Aquí alguns detallets del Lo
Aqui algunos detallitos del Lo








Espero que us hagi agradat, que no us faci mandra amb tanta calor deixar un comentari, a mi m'arrancareu un somriure!!
Espero que os haya gustado, que no os de pereza con tanta calor dejar un comentario, a mi me arrancareis una sonrisa!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada