dilluns, 16 de febrer del 2015

DILLUNS DE REPTES: LA PAREJA CREATIVA OBERTURA ORIGINAL

Torna a ser dilluns i avui sí compleixo el meu propòsit i ben aviat, perquè a casa meva això de deixar-me dormir una mica no ho han après encara jijiji, tot i que avui tinguem festa a l'escola. Aquest cap de setmana ha sigut bastant profitós pel que fa a l'scrap i és que haver d'estar tancada a casa per la febre de la princesa mitjana m'ha deixat fer moltes coses, però he de confesar que estic una mica farta d'estar aquí i comencem a pensar en primavera quan poguem anar al nostre petit paradís i fer excursions en bicicleta, passejar al costat del mar... buff quines ganes!! 
Però anem al que toca, el repte de La pareja creativa d'aquest mes és fer un projecte amb una obertura original,sé del cert que l'obertura de la meva targeta no és original, si tot està inventat!!! però si diferent a com convencionalment s'obre una targeta, i he de dir, que m'he inspirat en un treball de Yolanda de Scraping time, i és que fa unes targetes al·lucinants.

Vuelve a ser lunes y hoy si cumplo mi propósito y prontito, porque en mi casa esto de dejarme dormir un poco todavía no lo han aprendido jijiji, a pesar de tener fiesta en el cole. Este fin de semana ha sio bastante provechoso en el scrap y es que tener que estar encerrada en casa  por la fiebre de la princesa mediana me ha dejado hacer muchas cosas, pero he de confesar que estoy un poco harta de estar aquí y empezamos a pensar en primavera cuando podamos ir a nuestro pequeño paraíso y hacer excursiones en bicicleta, pasear al lado del mar... ¡¡buf, que ganas!!
Pero vamos a lo que toca, el reto de La pareja creativa era hacer un proyecto con una apertura original, sé que la apertura e mi tarjeta no es original, si¡¡ todo está inventado ya!!pero si diferente a como convencionalmente se abre una tarjeta, y he de decir que, me he inspirado en un trabajo de Yolanda de Scraping Time, y es que hace unas tarjetas alucinantes.


Espero que us agradi, deixeu el vostre comentari i em fareu feliç.
Espero que os guste, dejad vuestro comentario y me hareis feliz.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada