dimarts, 24 de febrer del 2015

DILLUNS DE REPTES: REPTE 45 DE 3FLOWERS

Ja ho sé, torno a fer entrada del dilluns en dimarts, però és per una bona causa... ahir era l'aniversari de la peque de la casa i, entre a bufar les espelmes i trucades a casa per felicitar-la no em va donar temps a posar-m´hi... tampoc, he de confesar-ho, tenia cap repte per ensenyar, perquè aquest cap de setmana no he tingut temps de preparar res per cap repte... (sí, per altres coses que ja us ensenyaré jijiji). Finalment després de posar a totes les nenes a dormir em vaig posar a preparar una targeta pel repte 45 de 3flowers. En què consisteix? En fer servir només cartolina blanca i negra, tintes i polvos d'embossing per fer una targeta plena de color. Com m'agrada la idea!!! Crec que tornaré a fer-ne més d'una, però de moment aquesta és la meva interpretació.
Per fer-la he fet servir una cartolina blanca on he estampat i embossat en blanc el text de la targeta, el meu regal ets tu, m'encanta aquest missatge!! Un cop fet això amb tintes distress he omplert tot el fons de colors. Després en una altra cartolina blanca he estampat les tres plomes i embossat, una amb tres tons de colors i les altres també tenen els tres tons però abans de posar-los sobre la ploma, els vaig barrejar (el resultat a mi m'agrada molt). Per acabar, un cordill i tot enganxat sobre la base negra de la targeta.

Ya lo sé, vuelvo a hacer la entrada del lunes en martes, pero es por una buena causa...ayer fue el cumpleaños de la peque y, entre soplar las velas y llamadas a casa para felicitarla no me dio tiempo a ponerme... tampoco, he de confesar-lo, tenia ningún reto para enseñar, porque este fin de semana no he tenido tiempo de preparar nada para ningún reto... (si, para otras cosas que ya os enseñaré jijiji). Finalmente después de poner a toas las niñas a dormir me puse a preparar una tarjeta para el reto 45 e 3flowers. En qué consiste? En utilizar sólo cartulina blanca y negra, tintas y polvos de embossing para hacer una tarjeta llena do color. Como me gusta la idea!! Creo que volveré a hacer más de una , pero de momento esta es mi interpretación.
Para hacerla he utilizado una cartulina blanca sobre he estampado y embossado en blanco el texto de la tarjeta, "el meu regal ets tu" (mi regalo eres tu),¡me encanta este mensaje! Una vez hecho esto, con tintas distress he llenado todo el fondo de colores. Después en otra cartulina blanca he estampado las tres plumas y embossado, una con tres tonos de colores y las otras también tienen tres tonos pero antes de ponerlos sobre la pluma, los mezclé (el resultado a mi me gusta mucho).Para acabar, un cordel y todo enganchado sobre la base negra de la tarjeta.






Espero que hagi interpretat bé el repte. Si us agrada podeu deixar el vostre comentari, ja sabeu que així em feu feliç.
Espero haber interpretado bien el reto.Si os gusta podeis dejar vuestro comentario, ya sabéis que así me hacéis feliz

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada