dimarts, 30 de desembre del 2014

UNA GRAN SORPRESA!!!

Avui (a aquestes hores ahir) després d'anar a comprar quatre cosetes, jijiji, que em faltaven per continuar amb el meu DN, he obert la bústia i m'he trobat un sobre a nom meu!!! no m'ho podia creure, de seguida l'he obert, sense ni tan sols mirar de qui era (estava nerviossssiiiiissssiiiimmmaaaa), i la sorpresa ha estat quan dins del sobre m'he trobat una postal xulíssima, preciosa, meravellosa ...amb un missatge igual de maco de la Susana Artacho i unes quantes xuxes scraperes, M'ha fet moltíssima il·lusió, ja em va fer molta, encara que també una mica de por (en sap mooooolllttttt), quan em van dir des de 3flowers que m'havia tocat enviar-li la postal a ella, però que s'hagi molestat en respondre'm i enviar-me aquests detalls no té preu.

Moltes Gràcies Susana!!! La postal està ocupant un lloc privilegiat de la meva scraproom i les xuxes, ja he començat a fer alguna cosa amb elles. (però encara no puc ensenyar-ho )




Hoy ( a estas horas ayer) después de ir a comprar cuatro cositas jijiji que me faltaban para continuar con mi DN, he abierto el buzón y me he encontrado ¡¡un sobre a mi nombre!! no me lo podia creer, en seguida lo he abierto, sin ni siquiera mirar de quien era (estaba nerviosssssiiiiisssssiiiiimmmmaaa),y la sorpresa ha sido cuando dentro del sobre me he encontrado con una postal chulísima, preciosa, maravillosa...con un mensaje igual de bonito de Susana Artacho y unas cuantas chuches scraperas. Me ha hecho muchísima ilusión, ya me hizo mucha, aunque tambié un poco de miedo (sabe muchísimo),cuando me dijeron des de · flowers que me había tocado enviarle la postals a ella, pero que se haya molestado en responder-me y enviarme estos detalles no tiene precio.

¡¡Muchas gracias Susana!! La postal está ocupando un lugar privilegiado de mi scraproom y las chuches, ya he empezadoa hacer alguna cosa con ellas (pero todavía no puedo enseñarlas)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada