dijous, 8 de gener del 2015

MÉS PALETS FAN...UN CALENDARI

Sí!!!! Torno a estar aquí i tot i canviar d'any continuu amb els palets de gelat i és que tenen moltes possibilitats. Aquest cop vaig agafar una cartolina dina4 i després de trencar les puntes dels pals i pintar-los, els vaig enganxar a la cartolina ( 2 per fila). Després una pinça,unes fotos, unes decoracions, un calendari i llestos!! ja tenim calendari del 2015. I dic tenim perquè després d'ensenyar-lo a unes amigues vaig fer algun més i algun que encara em queda per fer.

¡¡¡Siiii!!! Vuelvo a estar aquí y a pesar de cambiar de año continuo con los palitos de helado y, es que tienen muchas posibilidades. Esta vez cogí una cartulina dina4 y, después de romper las puntas de los palos y pintarlos, los enganché a la cartulina (2 por fila). Después una pinza, unas fotos, unas decoraciones, un calendario y ¡listo!. Ya tenemos calendario del 2015. Y digo tenemos porque después de enseñarlo a unas amigas hice alguno más y alguno más que todavía me queda por hacer.

M'oblidava!! Hi ha dos mides, un de pàgina completa, per penjar a la paret i un altre més petit per posar a sobre la taula.

¡Me olvidaba! hay dos medidas, uno e página completa, para colgar en la pared y, otro más pequeño para poner encima de la mesa.




Espero que us agradi!! Us animeu a fer-ne un??

¡Espero que os guste! ¿os animáis a hacer uno?


                                            Petons!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada